Een perfect project is dichterbij dan je denkt (7 kansen)

Ben je werkzaam in de bouw? Dan weet je hoe belangrijk een goede projectplanning is. Als leverancier doen we dat ook. Daarom helpen we je bijvoorbeeld graag met je voorraadbeheer. Dat werkt heel eenvoudig: jij bestelt je materialen (voor je hele project), wij leveren ze op het moment dat je ze nodig hebt. Zo zorgen we samen dat je project gesmeerd verloopt.

Mike van den Elzen is onze verkoopadviseur bouw. Met een schat aan ervaring op bouwplaatsen weet hij hoe frustrerend het is als je ergens op misgrijpt. “Zelfs het ontbreken van iets eenvoudigs als de juiste pluggen of balkdragers kan je project vertragen. En dat is nou net wat je als zzp’er of aannemer wilt voorkomen”, stelt Mike.

De oplossing is verrassend eenvoudig: geef ons van tevoren je projectplanning door, en wij zorgen dat je materialen, gereedschappen en machines voor je klaarstaan, precies op het moment dat je ze nodig hebt. Dat deze manier van samenwerken loont, illustreert Mike via zeven kansen. Of beter gezegd: zeven aantrekkelijke voordelen. Daar gaan we:

# 1: Altijd op tijd

Door op tijd te bestellen, weet je zeker dat je materialen op tijd beschikbaar zijn. Je voorkomt dus tegenvallers door bijvoorbeeld lange(re) levertijden en je kunt altijd gegarandeerd vooruit. En is er toch een ‘uitdaging’ met de beschikbaarheid van producten? Dan hoor je dat ruimschoots op tijd.

# 2: Lagere inkoopkosten

Als je je bestelling compleet en op tijd doorgeeft, kunnen we gerichter inkopen. Het financiële voordeel dat we daarmee behalen, delen we graag met je. De kans is dus groot dat je onderaan de streep bespaart op je materiaalkosten. Mooi meegenomen in een branche waar de marges klein zijn!

# 3: Geen opslag nodig

Voorraadbeheer is geen issue meer, want je materialen liggen in onze magazijnen. Oók de producten die je pas in de laatste projectweek nodig hebt. Zo houd je kostbare vierkante meters vrij voor andere opslag en voorkom je dat de materialen (per ongeluk) in andere projecten worden ingezet.

# 4: Levering op locatie

Heb je geen tijd om je materialen op te halen? Dan brengen we ze gewoon naar je toe. Naar je bedrijf of rechtstreeks naar de bouwlocatie – we weten je te vinden. Zo kun jij lekker doorwerken. En loop je voor op je planning? Dan bezorgen we je producten gewoon eerder.

# 5: Persoonlijk advies

Heb je behoefte aan hulp of ondersteuning? Ook dan staan we graag voor je klaar. We adviseren over materialen, werkzaamheden of over alternatieve producten (als we denken dat iets beter of goedkoper kan).

# 6: Gespreide betaling

Waar je bij (online) leveranciers je rekening vaak vooraf betaalt, ontvang je van ons gespreide facturen, bijvoorbeeld voor iedere deellevering. Daardoor bescherm je je cashflow en hou je je project – en je bedrijf – financieel gezond.

# 7: Administratieve duidelijkheid

Je bestelling is automatisch gekoppeld aan je project. Dat is niet alleen handig voor jou (je haalt geen projecten door elkaar), maar ook voor je boekhouder. Die kan je inkoopfacturen namelijk inboeken zonder eerst uit te moeten pluizen welke factuur bij welk project hoort.

Samen werken en samen winnen

Misschien vraag je je af waar de addertjes onder het gras zitten. Daar zijn we duidelijk over: nergens. We zijn gewoon graag de partner die altijd een stap extra zet. Bovendien creëren we meer voorspelbaarheid in onze bestellingen, wat onze levertijdigheid verhoogt. Zo is de cirkel rond: we werken samen en we winnen samen.

Meer weten over de mogelijkheden of vrijblijvend advies? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling.

Heeft u een vraag?

Bel 0412 634 831

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 17:30

Of stuur een bericht
Copyright © 2024 GBI van Dijk Bouw & Techniek
Privacybeleid
Website Vollan