Controle over uw verbruiksartikelen met onze voorraadmachines

Wij krijgen energie van uitdagingen en zijn continu bezig met het zoeken van naar de meest geperfectioneerde voorraadoplossingen. Daarbij proberen wij in uw schoenen te staan, om elke situatie goed te kunnen benaderen. Zo begrijpen wij u volledig en lukt het ons altijd om samen met u een oplossing te vinden. Eén van onze oplossingen is de voorraadmachine. De inzet van deze machine garandeert een snelle, gebruiksvriendelijke uitgifte van uw producten die op de werkvloer onmisbaar zijn. Door de centrale registratie van alle uitgifte op gebruikers- of projectniveau, kunt u eenvoudig overzicht genereren van het productverbruik. Waarmee u volledige controle over uw voorraad krijgt.

Wanneer u kiest voor de voorraadmachine kunnen wij u veel vraagstukken uit handen nemen. Gereedschappen, persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) en algemene verbruiksartikelen zijn met de voorraadmachine altijd beschikbaar op het moment dat u of uw werknemers deze nodig hebben. Elke werknemer krijt een persoonlijk pas of tag met een uniek ID, die gelezen wordt wanneer iemand een bepaald product uit de automaat wil halen.

Alle voorraadmachines worden via het netwerk gekoppeld aan een registratiesysteem. Met uw inloggegevens kunt u in dit systeem eenvoudig overzichten genereren van productuitgiften. Zo verkrijgt u inzage in het verbruik van producten per project of per werknemer.

Type voorraadmachines

Wij bieden diverse soorten voorraadmachines aan voor de uitgifte van verbruiksartikelen. De machines kunt u vullen met artikelen die veel worden gebruikt binnen uw organisatie. Door deze automaten direct op de werkvloer te plaatsen hebben werknemers snel beschikking over bijvoorbeeld persoonlijke beschermingsmiddelen, algemene verbruiksartikelen of klein gereedschap. Doordat de machines op de werkplaats worden geplaatst, hoeven werknemers geen grote afstanden meer af te leggen naar het magazijn, wat een aanzienlijke besparing van tijd (en daardoor ook geld) kan betekenen. Bovendien zijn de artikelen in een automaat 24 uur per dag en 7 dagen in de week voorhanden.

Type A

Type A is het basismodel. Deze machine stelt u in staat om uw verbruiksartikelen onbemand uit te geven. De machine bestaat uit een centraal magazijn en bedieningspaneel. Ter vergroting van de capaciteit kan type A worden uitgebreid tot en met 2 automaten (type C en type D).

Type B

Type B is een bedieningsmodule, waarmee tot vier automaten van type C of D kan worden aangestuurd. Type B wordt ingezet wanneer u vier machines op een locatie wilt inzetten, u enkele machines met een lift op een locatie wilt inzetten. In alle andere volstaat de installatie voorraadmachine type A.

Type C

Type C is een uitbreidingsmachine, waarmee u de productcapaciteit of -diversiteit op een locatie kunt vergroten. Type C fungeert niet al stand-alone-machine, maar dient als uitbreiding aangesloten te worden op een type A of type B.

Type D

Type D is een uitbreidingsmachine, waarmee net als type C de productcapaciteit op een locatie kunt vergroten. Deze machine beschikt echter over een lift. Hierdoor is de machine uitermate geschikt voor uitgave van grote of kwetsbare producten.

Centraal registratiesysteem

Onze voorraadmachines worden via een netwerk aangesloten op een het registratiesysteem. Wanneer de machine een artikel uitgeeft, zullen de details van de uitgifte naar dit systeem worden gecommuniceerd. De werkgever kan met persoonlijke inloggegevens inloggen op het portaal, waar reportages en overzichten kunnen worden gegenereerd over bepaalde periodes, werknemers of projecten. In deze rapportages wordt per uitgifte onder andere de werknemer-id, tijdstip en productbeschrijving weergeven. Zo kunt u volledige inzage krijgen in het verbruik van de voorraad verbruiksartikelen binnen uw organisatie.

Persoonlijke ID-tag

Indien een medewerker een bepaald product uit de automaat nodig heeft , dient deze zich vooraf te identificeren. Dit kan door middel van een RFID-tag (standaard), QR-code of pincode. Indien de identificatie wordt herkend, dan kan de medewerker, dan kan de medewerker het gewenste product selecteren via het toetsenbord om de uitgifte van het artikel te starten. Na de artikelselectie wordt gekeken of deze uitgegeven mag worden. Standaard kan kan iedere medewerker alle artikelen selecteren. Daarnaast is het mogelijk om afdelingsrestricties en/of verbruikerslimieten in te stellen. Indien er binnen uw bedrijf al gebruikt wordt gemaakt van ID-pasjes of ID-tags, kunnen deze ook gebruikt worden voor de identificatie bij onze voorraadmachines.

Heeft u een vraag?

Bel 0412 634 831

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 17:30

Of stuur een bericht
Copyright © 2020 Van Dijk Bouw & Techniek
Disclaimer
Website Vivars