Voorraadbeheer

Voorraad is een belangrijk aspect binnen een organisatie. Met de juiste hoeveelheid voorraad voorkomt het misgrijpen van producten. GBI van Dijk Bouw en Techniek is gespecialiseerd in voorraadbeheer. Een partner die zorg draagt voor de voorraad van de klant. Producten van de klant liggen altijd op voorraad in het magazijn bij GBI van Dijk Bouw en Techniek, op deze manier bespaart de klant kostbare ruimte. Wanneer gewenst vult GBI van Dijk Bouw en Techniek aan op locatie. Met minder voorraad, lagere kosten stijgt het rendement van de klant.

Voorraad op locatie

Met GBI van Dijk Bouw en Techniek heeft u uw voorraad onder controle. Wij ontzorgen uw onderneming door voorraad bij u op locatie te beheren. Het voordeel is dat u geen handelingen en kostbare tijd kwijt bent aan het bestellen van voorraadartikelen. Er wordt een minimale en maximale voorraad afgesproken en het opnemen wordt gedaan op een afgesproken tijdstip en frequentie.

De voordelen van voorraad op locatie:

Voorraadmachines

Wij krijgen energie van nieuwe uitdagingen en zijn continu bezig met zoeken naar de meest geperfectioneerde voorraadoplossingen. Daarbij proberen wij in de schoenen van uw organisatie te staan.

Eén van onze oplossingen voor verbruiksproducten is de voorraadmachine. De inzet van deze machine garandeert een snelle en gebruiksvriendelijk uitgifte van producten die op de werkvloer onmisbaar zijn. Door de centrale registratie per gebruiker of project kunt u eenvoudig overzichten genereren van het productverbruik. Een kostenbesparende oplossing waarmee u volledige controle krijgt op uw voorraad van verbruiksartikelen.

Lees meer

Kleding Management Systeem

Wij willen het onze klanten zo gemakkelijk mogelijk maken, en daarom hebben wij een digitaal Kleding Management Systeem (KMS) ontwikkeld. Wij richten uw persoonlijke KMS-omgeving voor u in. Aan de hand van de kledingkeuzes die u met onze verkoopadviseur maakt, worden al uw gekozen artikelen en de gewenste productopties in het systeem gezet. Onze verkoopadviseurs meten vervolgens de kleding- en schoenmaten van uw medewerkers op, welke secuur in het KMS worden geregistreerd. Ook persoonsgegevens van uw medewerkers en de aflever- en factuurgegevens worden in het systeem opgenomen. In het KMS heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. U kunt rollen en rechten aan gebruikers toekennen, waardoor iedere gebruiker toegang heeft tot andere opties. Daarbij heeft u verschillende mogelijkheden. Zo kunt u ervoor kiezen dat de medewerkers zelf bedrijfskleding en persoonlijke beschermingsmiddelen kunnen bestellen.

Lees meer

Wilt u ook controle over uw voorraad? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Heeft u een vraag?

Bel 0412 634 831

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 17:30

Of stuur een bericht
Copyright © 2020 Van Dijk Bouw & Techniek
Disclaimer
Website Vivars