GOED GEREGELD MET HET

Kleding Management Systeem

Kleding Management Systeem: het bestellen, beheren en bijhouden van de bedrijfskleding en PBM’s voor uw personeel, makkelijker dan ooit. Met het Kleding Management Systeem van GBI van Dijk Bouw en Techniek beheert u de registratie en uitgifte van werkkleding in één programma.

Vraag direct een demo aan

HOE WERKT HET KLEDING MANAGEMENT SYSTEEM?

Om te beginnen helpen wij je met het samenstellen van de bedrijfskleding. Mocht je tevreden zijn over de huidige bedrijfskleding, dan nemen wij het huidige pakket gewoon over. En wanneer van toepassing ook de PBM’s. In een passessie noteren wij de kledingmaten en schoenmaten van de medewerkers. Vervolgens verwerken wij deze per medewerker in het Kleding Management Systeem. Net als de persoonsgegevens en de aflever- en factuurgegevens. In het Kleding Management Systeem heeft iedere gebruiker een eigen omgeving. Bovendien kan je rollen en rechten toekennen per gebruiker.

Lees hoe Interfilling gebruik maakt van ons KMS

Maatwerk voor Begra

Dankzij een slim Kleding Management Systeem

DE BEHEEROMGEVING

  • In het medewerkersoverzicht zijn alle medewerkers terug te vinden. 
  • Elke medewerker kan individueel beheerd worden. 
  • Maten worden per medewerker geregistreerd. 
  • Pakketten en budgetten kunnen per afdeling ingesteld worden, maar voor elke medewerker kan ook individueel een pakket met bijbehorend budget worden ingesteld. 
  • Elk item uit het kledingpakket kan periodiek worden verstrekt of van een totaalbudget worden afgetrokken.
  • Per aanvraag kunnen items individueel worden goed- of afgekeurd. 
  • In de aanvraag is direct zichtbaar wie de aanvraag doet en hoeveel budget de aanvrager nog beschikbaar heeft. 

RAPPORTAGE

Alle aanvragen zijn terug te vinden in de rapportage. Je kan door middel van filters de gewenste informatie samenstellen. De rapportage is naast per product, ook per medewerker of per afdeling beschikbaar. Kortom: met deze rapportage zijn de uitgifte en kosten van bedrijfskleding binnen het Kleding Management Systeem tot in detail inzichtelijk.

Zorgenvrij dankzij het Kleding Management Systeem

Bij Muller Bouw is magazijnbeheerder/monteur Fons Sas sinds jaar en dag verantwoordelijk voor de bedrijfskleding van het familiebouwbedrijf. Met zo’n 70 medewerkers was het altijd een fikse logistieke klus om iedereen van de juiste kleding te voorzien. Totdat ze overstapten naar het Kleding Management Systeem van GBI van Dijk Bouw en Techniek.

Lees verder over Muller Bouw

BESTELPROCES

Het bestelproces in 6 stappen:

  1. Uw medewerker logt in met eigen inloggegevens.  
  2. De medewerker ziet zijn persoonlijke kledingpakket met eigen kledingmaten.
  3. De medewerker doet, bij voldoende budget, een aanvraag voor de benodigde werkkleding.
  4. De bestelling wordt geplaatst en al dan niet naar de manager gestuurd ter goedkeuring.
  5. De medewerker ontvangt een notificatie per e-mail van de status van de aanvraag.
  6. Na goedkeuring van een aanvraag verstuurt het Kleding Management Systeem automatisch de bestelling naar GBI van Dijk Bouw en Techniek.

VOORDELEN OP EEN RIJ

  • Ontzorging van A tot Z
  • Kostenbesparend
  • Tijdbesparend
  • Overzicht
  • Minder fouten, minder retourneren


Kort samengevat: weten waar je aan toe bent. Het Kleding Management Systeem is erop gericht om kosten en tijd te besparen. Daarnaast staat gemak voorop. Plan een demo en ervaar het zelf! Wij laten je graag zien hoe het Kleding Management Systeem aansluit bij jouw bedrijf.

* vul onderstaand formulier alleen in wanneer u of uw bedrijf nog geen KMS heeft. Voor bestaande klanten of het aanvragen van een passessie kunt u ons bellen of een e-mail sturen.

Demo aanvragen Kleding Management Systeem

Heeft u een vraag?

Bel 0412 634 831

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 17:30

Of stuur een bericht
Copyright © 2024 GBI van Dijk Bouw & Techniek
Privacybeleid
Website Vollan